شعار های انتخاباتی به سبک گردشگری / تعجب بر انگیز
شعار های انتخاباتی به سبک گردشگری / تعجب بر انگیز
شعار های انتخاباتی به سبک گردشگری / تعجب بر انگیز
جالب است دیگر نامزد ها از فوت و فن های انتخاباتی به چالش کشیدن یک دیگر برای برپایی مناقصات انتخاباتی استفاده نمی کنند و تعدادی از انها روی اورده اند به اینکه می توانیم با اقتصاد گردشگری کشور را اداره کنیم . انگار یادمان رفته همین دیروز بود که تیتر یکی از روزنامه های محلی این بود که گردشگر هست اما هتل نیست . این واقعه درد اور برای ما که به سر دادن چنین شعارهای پوچ بی پشتوانه ای عادت داریم یک رویه عادی در زندگی روزمره شده است . البته که می توان با قدرت و استفاده از ابزار گردشگری ایران می توان کشور را به گونه ای اداره کرد که همه نیاز های اقتصادی اجتماعی و ارتباطی ان مرتفع گردد اما این دغدغه خیلی سخیف و دردناکی است که نامزدی بدون داشتن کوجکترین اطلاعاتی از وضعیتی گردشگری در کشورمان چنین شعاری را سر می دهد و با افتخار به ان سینه اش را سپر می کند .
شعار های انتخاباتی به سبک گردشگری / تعجب بر انگیز
اگر کمی مو پیچانه تر به این صحبت دقت کنیم در می یابیم که خیلی هم حرف بی ربطی در این حوزه زده نشده است اما در این حالت که کشور ما برای گردشگران داخلی خود هم نمی تواند وضعیتی امن و اسوده را محیا کند ما چطور می توانیم انتظار براورده شدن چنین تصمیمات پر سوز و گذاری را داشته باشیم از سوی دیگر باشد به این نکته اشاره کرد که غالب گردشگرانی که به داخل کشور ما سفر می کنند با فرهنگ و ارتباطات متفاوتی وارد می شوند و سطح تفریح انان با تفریحات به اصطلاح سالم ما ایرانیان متفاوت است و ما باید برای اسودگی خاطر انان مکان هایی را تعبیه کنیم که انان به رقص و پایکوبی عیش و نوش های شبانه خود هم برسند که این وضعیت عملا غیر قابل انتقال است و پس به جای اینکه حرفی از دهانمان خارج شود که دور از تفکر به نظر می رسد به مشکل واقعی مردم که بیکاری است رسیدگی شود دست از سر گردشگری بردارند .
نویسنده : علی رفیعی وردنجانی