اصفهانجاذبه های گردشگری ایران

یک روز در سمیرم با آب و هوای بینظیرش (معرفی دریاچه سمیرم)

در دل شهر سمیرم پایین تر از میدان شهدا یک منطقه تفریحی با نام دریاچه قرار دارد که در نقطه ای مقابل آبشار سمیرم می تواند خاطره انگیز باشد. در این گزارش میخواهم به معرفی دریاچه سمیرم اصفهان یکی از مکانهای تفریحی آن بپردازم .

علاوه بر طراحی فضای سبز و انتخاب گونه های گیاهی، که سهم بزرگی در بالا بردن جاذبه های پارک دارند، وجود گونه های حیات وحش، به ویژه پرندگان می تواند بر جاذبه های پارک بیفزاید و محل مناسبی برای گذراندن یک آخر هفته دلنشین برای مسافران به شمار می رود.

پارک دریاچه سمیرم

البته سمیرم دارای پارک ها و مراکز گردشگری متعددی است که یکی از آنها پارک دریاچه سمیرم نامیده می شود ولی به معنای واقعی قابل تمایز با دیگر پارک ها است .

پارک دریاچه سمیرم

این پارک مملو از درختان سر به فلک کشیده و دریاچه ای است که باعث لطافت هر چه بیشتر هوای پارک شده و علاوه بر این بر زیبایی آن افزوده اند که شامل درختانی مانند چنار، بید و صنوبر می شود. چشم انداز این پارک رو به که دنا است که خود به تنهایی می تواند باعث شادی و نشاط مضاعف شود.

در پارک دریاچه تفریحات متعددی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است که از میان آن می توان به قایق سواری، ماهیگیری و انواع مختلفی از بازی های آبی اشاره کرد.

البته از دیدن بیشه زار مقابل پارک هم نباید قافل شد چرا که بهترین محل برای گرفتن عکس های رویایی است و محلی ها بیشتر از مسافران آن را میشناسند ولی من در اینجا این پیشنهاد را به شما دارم که حتمی به ان سر زده و با بهشتی پنهان در دل این بیشه زار آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا